You are here:  / Zdrowie i Moda / Bielenda producent kosmetyków naturalnych

Bielenda producent kosmetyków naturalnych

Bielenda producent kosmetyków naturalnych
0 votes, 0.00 avg. rating (0% score)

Bielenda producent kosmetyków naturalnych

Bielenda jest nowoczesną firmą, która wprowadza innowacyjne rozwiązania, oparte na pionierskich pomysłach naszych technologów.

Jesteśmy dumni, że potrafimy wyprzedzać tendencje rodzimego rynku kosmetycznego, a nasze produkty cieszą się ogromną sympatią konsumentów.

Bielenda Kosmetyki Naturalne istnieje od 1990 roku. Od początku swojego istnienia nasza firma wyróżnia się nowatorskim zastosowaniem naturalnych, najbardziej wartościowych surowców kosmetycznych. Dzięki wyjątkowemu podejściu do pielęgnacji urody zdobyliśmy znaczącą pozycję na polskim rynku kosmetycznym i dążymy do osiągnięcia równie mocnej obecności na rynkach zagranicznych.
Oferta naszej firmy jest wszechstronna; obecnie składa się na nią przeszło 250 kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Produkujemy kremy, maseczki, peelingi, balsamy, kosmetyki wyszczuplające, kosmetyki do opalania, preparaty do higieny intymnej, do depilacji, preparaty do pielęgnacji i stylizacji włosów oraz aromaterapeutyczne olejki do kąpieli. Kosmetyki można kupić zarówno w niewielkich drogeriach, jak i sklepach wielkopowierzchniowych. Kosmetyki marki Bielenda charakteryzują się najlepszą jakością i przystępną ceną.

Wysokie oczekiwania naszych konsumentów i ich zaufanie inspirują nas do dalszych poszukiwań. Dlatego stworzyliśmy linię Ideal Skin. Są to profesjonalne kosmetyki wykorzystywane do autorskich zabiegów w gabinetach odnowy biologicznej.

Z myślą o osobach chcących odpocząć z dala od miejskiego zgiełku, dbających o zdrowie i urodę, stworzyliśmy centrum odnowy w Ustroniu – Poniwcu. BielendaSPA to miejsce, w którym można poddać się kompleksowej i profesjonalnej pielęgnacji ciała, twarzy, dłoni i stóp. Do zabiegów wykorzystujemy naturalną wodę, pochodząca z własnego, górskiego ujęcia. BielendaSPA to miejsce doskonałe dla osób ceniących aktywny odpoczynek. Można tutaj uprawiać sporty letnie i zimowe (tenis, narciarstwo), a także turystykę górską.

Nasze kosmetyki sprzedajemy nie tylko w Polsce. Docieramy również na rynki zagraniczne: europejskie, amerykańskie, azjatyckie i afrykańskie.

W naszych laboratoriach nieustannie prowadzimy badania nad inowacyjnymi formułami kosmetycznymi. Sprawdzamy bezpieczeństwo i skuteczność naszych produktów. Inspirację dla nowych linii pielęgancyjnych czerpiemy z najnowszych osiągnięć współczesnej kosmetologii.

Nasze kosmetyki poddawane są badaniom wykonywanym przez wyspecjalizowanych ekspertów z zakresu dermatologii.

Szanujemy prawa natury, dlatego nie testujemy naszych kosmetyków na zwierzętach. Co więcej – tego samego wymagamy od naszych partnerów i dostawców.

Bielenda posiada certyfikat ISO 9001, wydany przez TÜV CERT.

Tworząc nowe receptury kosmetyczne i dobierając aktywne składniki, kierujemy się ich dobroczynnym działaniem na skórę. Dbamy o to, żeby nasze kosmetyki charakteryzowały się najwyższą jakością – były skuteczne, wydajne i bezpieczne. Produkując ekstrakty, przestrzegamy najbardziej rygorystycznych norm.
Laboratorium Kontroli Jakości na bieżąco bada czystość mikrobiologiczną produktów, a także sprawdza zgodność produktów firmy z obowiązującymi normami.

Bielenda aktywnie wspiera inicjatywy społeczne i ekolo-giczne pomagając przy realizacji projektów lokalnych oraz uczestnicząc w akcjach skierowanych do szerszych grup.

W ostatnim czasie firma przekazała kosmetyki orga-nizatorom festynu w Szkole Podstawowej w Morawicy (Małopolska), którego celem było zebranie funduszy na leczenie chorego na mukowiscydozę ucznia tej placówki. Ufundowane zestawy były nagrodami w specjalnej loterii charytatywnej.

Bielenda była również sponsorem nagród w ekoloterii przeprowadzonej podczas dni Ekostudenta 2009. Celem tego projektu jest promowanie działalności gospodarczej dbającej o środowisko naturalne, społecznej odpowiedzial-ności i zdrowego trybu życia wśród studentów Szkoły Głównej Handlowej. Spotkanie zorganizowane w Auli Spa-dochronowej uczelni było przy tym okazją do przed-stawienia najnowszych linii kosmetyków Bielenda i “zie-lonych” inicjatyw, w które zaangażowana jest firma.

Seria Eco Care od momentu wprowadzenia na rynek cieszy się ogromną popularnością wśród Polek. Zdobywa ich zaufanie wyróżniając się wyjątkową skutecznością, oryginalnością oraz szlachetnością receptur złożonych z najczystszych składników naturalnych czerpanych z różnych zakątków świata. Teraz, te wyjątkowo przyjazne skórze propozycje, zdobyły nagrodę w prestiżowym plebiscycie Prix de Beauté 2009 organizowanym przez luksusowy magazyn Cosmopolitan. Wyróżnienie to jest tym cenniejsze, że w finale konkursu przyznane zostało w głosowaniu przez czytelniczki tego magazynu.

Wręczenie kryształowej statuetki w kategorii Popularne kosmetyki do pielęgnacji twarzy odbyło się podczas gali, która miała miejsce 6 kwietnia br. w warszawskim klubie EVE. Gospodarzami spotkania była Hanna Wolska – redaktor naczelna Cosmopolitan oraz popularny prezenter – Marcin Prokop. Galę uświetniły gwiazdy: Edyta Górniak, Małgorzata Socha, Edyta Herbuś, Anna Bosak, Agnieszka Popielewicz i Samuel Palmer. Nagrodę firmie Bielenda wręczyła Małgorzata Socha – gwiazda najnowszego numeru Cosmopolitan.

Oceny zgłoszonych do konkursu produktów i przyznania finałowych nominacji dokonało jury w składzie: redaktor naczelna Cosmopolitan Hanna Wolska, szefowa działu urody Cosmopolitan Jolanta Zakrocka, kosmetolog Joanna Chatizow, dr n. med. Magdalena Ciupińska (specjalista dermatolog), wizażystka Margo Węgierek oraz aktorka i piosenkarka Natasza Urbańska. Ostatecznego wyboru kosmetyków EcoCare jako najlepszych w kategorii Popularne kosmetyki do pielęgnacji twarzy dokonały czytelniczki magazynu.

Zaangażowanie Bielendy w ochronę środowiska naturalnego i podejmowane w tym kierunku konkretne działania zostały docenione przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Informacje o dobrych praktykach ProEco oraz charak- terystykę realizowanych projektów proekologicznych zaprezentowano w “Raporcie Odpowiedzialnego Biznesu 2008”, który jest corocznym podsumowaniem aktywności polskich firm w obszarze CSR. Publikacja zawiera przykłady najlepszych praktyk biznesowych i najciekawszych pomysłów związanych z wdrażaniem strategii społecznego zaangażowania.

Autorzy raportu podkreślili szczególną dbałość Bielendy o przyrodę, która widoczna jest na każdym etapie produkcji i sprzedaży kosmetyków dzięki stosowaniu składników certyfikowanych międzynarodowym świadectwem ekol- ogicznego pochodzenia EcoCert, używaniu ekologicznych opakowań nadających się do ponownego przetworzenia czy nieprzeprowadzaniu testów na zwierzętach. Uwzględnione w dokumencie działania na rzecz środowiska naturalnego to także program wzajemnego podwożenia się pracowników Eco Driving i szkolenia z zakresu ekologicznej jazdy samochodem oraz inicjatywy, których celem jest ochrona naturalnych źródeł energii – zamontowanie czujników ruchu włączających światło na korytarzach czy wyłączanie sprzętu działającego w trybie stand by.

Forum Odpowiedzialnego Biznesu jest pierwszą i jedyną organizacją pozarządową w Polsce, która zajmuje się koncepcją społecznej odpowiedzialności biznesu w kom- pleksowy sposób. Forum jest stowarzyszeniem mającym status organizacji pożytku publicznego. Powstało w 2000 roku z inicjatywy środowisk gospodarczych, akademickich i pozarządowych.

Miód do ciała Eco Care znalazł się w gronie najlepszych na Rynku Kosmetycznym 2009.

Kosmetyk z naszej wyjątkowej, ekologicznej linii zajął drugie miejsce w konkursie Perły Rynku Kosmetycznego organizowanym przez branżowy miesięcznik “Wiadomości Kosmetyczne”. Wyróżnienie zostało przyznane w kategorii Pielęgnacja ciała / kosmetyki pielęgnacyjne.

Wyboru najlepszych produktów dokonali czytelnicy czasopisma: właściciele i pracownicy drogerii oraz sklepów posiadających w ofercie kosmetyki.

Wszystkim, którzy oddali głos na nasz kosmetyk serdecznie dziękujemy.

Opakowanie świąteczne ECO BOX – przygotowane przez nas specjalnie na okres bożonarodzeniowy – zostało nomino- wane do nagrody Art of Packaging 2008 Professional w kategorii Opakowanie Urody. Jury konkursu zwróciło uwagę na innowacyjny pomysł łączący ciekawy design, odważną formę i wykorzystanie do jego produkcji materiału pochodzącego z recyklingu.

“Udało nam się stworzyć intrygującą alternatywę dla standardowych opakowań zbiorczych na produkty kosme- tyczne. Nie zapomnieliśmy jednocześnie o ekologicznej stronie tego projektu” – podkreśla Magdalena Koćwin, specjalista ds. marketingu.

Celem konkursu Art of Packaging – Professional jest nagrodzenie najbardziej twórczych, funkcjonalnych i zaspokajających wyszukane gusta konsumentów opakowań komercyjnych istniejących na polskim rynku.

Natura jest naszym niezwykłym sprzymierzeńcem. Jej bogactwo w dobroczynne składniki fascynuje nas i inspiruje. W obcowaniu z naturą poszukujemy harmonii. Chcemy o nią dbać i chronić, dlatego powołaliśmy do życia Fundację BIELENDA PROECO. Bielenda Kosmetyki Naturalne od początku swego istnienia wyróżnia się tworząc kosmetyki z najbardziej wartościowych i szlachetnych składników, które tkwią w naturze. Z podziwu i szacunku dla bogactwa natury zrodziła się idea powołania Fundacji BIELENDA PROECO Ekologiczna Przyszłość Piękna. Jej celem jest propagowanie wiedzy i działanie na rzecz ochrony środowiska naturalnego – uwrażliwienie na potrzeby natury oraz podkreślanie więzi człowieka ze środowiskiem naturalnym. Chcemy prowadzić kampanie społeczne, organizować konkursy i imprezy artystyczne, które będą propagować postawy proekologiczne, a także wspierać badania nad wykorzystaniem roślin w naturalnej kosmetyce. 1,5% zysku ze sprzedaży kosmetyków z nowych linii przekazujemy na rzecz Fundacji BIELENDA PROECO.

Inne artykuły: